سلاح ایمان در نیروهای مسلح جلوی هر گونه تعرضی را می‌گیرد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

پایگاه مردمی ارتش ::نماینده ولی فقیه در ارتش گفت: امروز نیروهای مسلح کشورمان با داشتن سلاح ایمان راسخ، موجب شدند تا دشمنان و مستکبران، جرأت تعرض به میهن اسلامی ایران را نکنند.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش  به نقل از خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجت الاسلام سید محمد علی آل هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در مراسم تجدید پیمان با آرمان‌های امام(ره) که به مناسبت سالروز تأسیس سازمان عقیدتی سیاسی در ارتش برگزار شد، گفت: ما در جوار حرم بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران عهد می‌بندیم که تا آخرین نفس از آرمان‌های انقلاب و اسلام دفاع کنیم و نگذاریم نااهلان بر آن چیره شوند البته هر چند بد خواهان و کج اندیشان همواره بر طبل اختلاف می‌کوبند اما ما با مقاومت در برابر زیاده خواهان، بر سر آرمان‌هایمان ایستادگی می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه تأسیس سازمان عقیدتی سیاسی در ارتش، نشانه دوری افق نگاه امام خمینی(ره) است، افزود: سازمان عقیدتی سیاسی در ارتش نهادی است که با مجاهدت انسان‌های معتقد، همواره در پی آن است تا با استفاده از سربازان متعهد از کیان و میهن اسلامی‌مان، حفظ و حراست کند.  

نماینده ولی فقیه در ارتش با بیان اینکه 35 سال مجاهدت فرهنگی سربازان ولایت از ارتش چنان نیرویی ساخته که از آن به عنوان «شجره طیبه» یاد می‌شود، اظهار کرد: بی تردید ثمره تلاش‌های خالصانه و متعهدانه سربازان فرهنگی، موجب بالندگی ارتش و نیروهای مسلح کشورمان شده است زیرا این عزیزان نیروهای مسلح کشورمان را به سلاح ایمان راسخ، مسلح می‌کنند تا جایی که امروز دشمنان و مستکبران، جرأت تعرض به میهن اسلامی ایران را ندارند.

وی ادامه داد: امروز شاهدیم که در سراسر جهان اسلام، ندای حق طلبی یعنی همان ندای امام، طنین انداز شده و ملت های مظلوم در کشورهای اسلامی علیه ظالم به پا خواسته‌اند و در تلاش هستند تا حکومت کشورهای‌شان را بر اساس حکومت اسلامی واقعی بر پا کنند.

حجت الاسلام آل هاشم خاطر نشان کرد: امروز ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح و در وحدت کامل و صمیمی با پاسداران غیور و بسیجیان غیرتمند و با اطاعت کامل از فرمانده معظم کل قوا، راه امام راحل را ادامه خواهند داد.

انتهای پیام/         


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا